Loading...
PrestaShop ondersteuning en hulp 2017-06-02T16:13:07+00:00

PRESTASHOP SUPPORT EN ONDERSTEUNING 

Heeft u ondersteuning nodig bij het oplossen van problemen en/of het aanpassen van uw Prestashop webshop? is uw webwinkel aan onderhoud toe? Dan bent u bij Bonjour Webdiensten aan het juiste adres! Wij helpen u graag met alle zaken rondom uw PrestaShop webshop.

Support- en ondersteuning door Bonjour Webdiensten is voor iedere PrestaShop webshop eigenaar een uitkomst die graag succesvol en constant up- to date wil blijven! Bonjour Webdiensten is een onmisbare schakel voor verschillende klanten in de online bedrijfsvoering. Het is altijd fijn om een partij aan uw zijde te hebben voor al uw vragen, een partij die met u mee denkt en zorg draagt voor verschillende technische aspecten rondom uw PrestaShop webshop.

Untitled-11 PrestaShop ondersteuning en hulp

WAAROM PRESTASHOP & BONJOUR WEBDIENSTEN

  • 8 jaar PrestaShop ervaring.
  • Full-service internetbureau.
  • Direct geholpen.
  • Één aanspreekpunt.
  • Tot 50% korting op uurtarief.
  • 5 dagen per week ondersteuning en advies.
BEKIJK PAKKETTEN

CONSTANTE MONITORING VAN UW WEBSHOP

GEEN OMKIJKEN NAAR TECHNISCHE ONDERDELEN EN ALTIJD BEREIKBAAR

WAAROM EEN ONDERHOUDSABONNEMENT?

Een PrestaShop onderhoudsabonnement zorgt ervoor dat een webshop technisch goed blijft werken. U heeft hierdoor altijd een partij bij de hand die u ondersteuning, hulp en advies biedt daar waar nodig is. Webshop ondernemers die graag willen groeien en zich volledig willen richten op hun onderneming hoeven hierdoor geen extra personeel aan te nemen en hierdoor al haar service verzoeken bij ons kan neerleggen.

PER KWARTAAL OPZEGBAAR

Wij houden zelf ook niet van lange contracten, daarom bieden wij de PrestaShop support abonnementen per kwartaal aan, dit houdt in dat een afgenomen pakket per kwartaal opzegbaar is met een opzegtermijn van één maand. Hierdoor bent u flexibel en kunt u onze ondersteuning inzetten in bijvoorbeeld drukke maanden.

  • Goedkoper en flexibeler dan personeel aannemen.

  • Eventuele problemen lossen wij snel en adequaat op.

  • Gratis gebruik van een aantal premium PrestaShop modules.

  • Geen omkijken naar technishe aspecten

  • Ondersteuning en advies daar waar u wenst

123d PrestaShop ondersteuning en hulp

PRESTASHOP TRAINING 

Leer hoe u van uw webshop een succes maakt!

MELD JE NU AAN

preston-pc PrestaShop ondersteuning en hulp

HOE WERKT HET ONDERHOUDSABONNEMENT?

Wij bieden drie verschillende pakketten aan, de pakketten zijn gebaseerd op minimaal 2 vrije manuren per maand.
Dit houdt in dat wij iedere maand, afhankelijk van uw abonnement tijd reserveren om gewenste aanpassingen of service werkzaamheden uit te voeren. Bij verstoringen en- of zaken die snel opgepakt dienen te worden, kunt u eenvoudig gebruik maken van ons ticketsysteem waarbij u live op de hoogte wordt gehouden van de voortgang, op deze manier heeft u een goed inzicht van alle werkzaamheden.

Komt u buiten de gereserveerde tijd waarvoor u betaald, dan berekenen wij het aangepaste uurtarief afhankelijk van het servicecontract. Indien u een ondersteuning wenst via onze onderhoudsabonnement, is het van belang dat uw webshop gebouwd is met het eCommerce platform van “PrestaShop”


PRESTASHOP ONDERHOUDSPAKKETTEN

  • Kies uw abonnement

  • Toegang tot ticketsysteemToegang tot ticketsysteem
  • Bij verstoringenBij verstoringen
  • Supporturen per maandSupporturen per maand
  • Advies & OndersteuningAdvies & Ondersteuning
  • Grafische WijzigingenGrafische Wijzigingen
  • Custom WijzigingenCustom Wijzigingen
  • Inclusief Installatie Thema's & ModulesInclusief Installatie Thema's & Modules
  • 5 dagen per week ondersteuning5 dagen per week ondersteuning
  • SEO optimalisatieSEO optimalisatie
  • Prestatie optimalisatiePrestatie optimalisatie
  • Gratis Prestatie & SEO ModulesGratis Prestatie & SEO Modules
  • EXPRESS

  • 95

    p/m

  • Toegang tot ticketsysteem
  • Bij verstoringenBinnen 120min verstoringen opgepakt
  • Supporturen per maand2 vrije uren en 20% korting op uurtarief (€54,-)
  • Advies & Ondersteuning
  • Grafische Wijzigingen
  • Custom Wijzigingen
  • Inclusief Installatie Thema's & Modules
  • 5 dagen per week ondersteuning
  • SEO optimalisatie
  • Prestatie optimalisatie
  • Gratis Prestatie & SEO Modules
  • BUSINESS

  • 135

    p/m

  • Toegang tot ticketsysteem
  • Bij verstoringenBinnen 60min verstoringen opgepakt
  • Supporturen per maand3 vrije uren en 44% korting op uurtarief (€45,-)
  • Advies & Ondersteuning
  • Grafische Wijzigingen
  • Custom Wijzigingen
  • Inclusief Installatie Thema's & Modules
  • 5 dagen per week ondersteuning
  • SEO optimalisatie
  • Prestatie optimalisatie
  • Gratis Prestatie & SEO Modules
  • ENTERPRISE

  • Op aanvraag

  • Toegang tot ticketsysteem
  • Bij verstoringenBinnen 60min verstoringen opgepakt
  • Supporturen per maand6 vrije uren en meer p/m 50% korting op uurtarief
  • Advies & Ondersteuning
  • Grafische Wijzigingen
  • Custom Wijzigingen
  • Inclusief Installatie Thema's & Modules
  • 5 dagen per week ondersteuning
  • SEO optimalisatie
  • Prestatie optimalisatie
  • Gratis Prestatie & SEO Modules

MEEST GESTELDE VRAGEN

Het ticketsysteem biedt zowel voor ons als de klant een goed overzicht van lopende taken/wijzigen en eventuele kosten. Klanten kunnen via deze weg snel worden geholpen en zelf eenvoudig “bug tickets” aanmaken bij verstoringen en- of eenvoudig vragen stellen m.b.t lopende projecten/taken.
Dit is uiteraard geen probleem, alleen bij verstoringen, aanpassingen en- of onderhouds- verzoeken betaalt men een uurtarief van €65,- p/u
Tevens kunnen wij u niet garanderen dat verstoringen en- of aanpassingen direct worden opgepakt, hiervoor zal men eerst een offerte moeten opvragen en is de looptijd aanzienlijk langer.
Afhankelijk van uw abonnement ontvangt men een tot 50% korting op de standaard uurtarief van €65,-  Via het ticketsysteem heeft men een goed overzicht van de kosten en lopende taken.

Op dit moment bieden wij ondersteuning voor webwinkels die zijn gebouwd met het “Open Source” systeem van PrestaShop

Supporturen is de tijd dat beschikbaar is voor uw webshop afhankelijk van uw gekozen pakket.
De supporturen/vrije uren kunnen voor alle zaken (behalve module ontwikkeling) rondom uw webshop laagdrempelig en snel ingezet worden. De vrije uren van een kwartaal kunnen uiteraard ook in één maand opgenomen worden.

Voorbeeld: Onderhoudsabonnementen worden per kwartaal afgesloten. Men heeft een “Business pakket” waarbij 3 supporturen per maand beschikbaar is.  U kunt uiteraard de 6 resterende supporturen ook in één maand opnemen. Indien de 9 supporturen binnen het kwartaal zijn verbruikt, ontvangt u afhankelijk van uw afgenomen pakket een % korting op ons uurtarief.

pa PrestaShop ondersteuning en hulp

 

 

MEER PRESTASHOP DIENSTEN…

VRAGEN EN/OF OPMERKINGEN?

Bel +31 (0)38 337 63 20 of vul de onderstaande contactformulier in.

 

Wij onderhouden en bieden ondersteuning voor o.a. de onderstaande klanten…